Perspektywa - Treść Polityki Jakości PPUH

 

Mając świadomość, iż wysoka jakość usług, nadzór nad wymaganiami prawnymi, technicznymi i technologicznymi oraz wysoce wykwalifikowana kadra jest gwarancją sukcesu w branży usług górniczych, zadowolenie Klienta jest podstawowym warunkiem skutecznego funkcjonowania oraz dalszego rozwoju naszej firmy na rynku.

Nadrzędnym celem firmy PPUH „Perspektywa” Sp. z o.o. jest poznawanie potrzeb Klienta oraz świadczenie usług o ustalonej z Klientem jakości i w uzgodnionym terminie.

Ustanowiona, zakomunikowana i akceptowana w PPUH „Perspektywa” Sp. z o.o. Polityka Jakości zobowiązuje wszystkich pracowników do świadomego realizowania założonych celów i zadań jakościowych, spełniania wymagań Klientów, a Najwyższe Kierownictwo zobowiązuje się do spełniania wymagań oraz ciągłego doskonalenia skuteczności Systemu Zarządzania Jakością.

Pracownicy mają świadomość istoty i ważności swoich działań i tego, jak przyczyniają się do osiągania celów dotyczących jakości. Indywidualne zaangażowanie i odpowiedzialność za jakość wykonywanej przez nich pracy oraz pełne identyfikowanie się z Polityką Jakości firmy gwarantują osiągnięcie założonych celów.

Polityka Jakości jest zobowiązaniem Zarządu Spółki i zadaniem dla każdego pracownika.

Cele jakości wyznaczone w Polityce Jakości są realizowane przez:

bieżące monitorowanie i stosowanie w naszej działalności aktualnych przepisów i norm, oraz wymagań jakościowych określonych przez naszych Klientów,

zatrudnianie personelu o specjalistycznej wiedzy, kwalifikacjach i wysokich umiejętnościach praktycznych oraz dążenie do ciągłego ich doskonalenia,

korzystanie ze sprawdzonych dostawców towarów i materiałów spełniających wymagania jakościowe;

stosowanie nowoczesnych technik zarządzania przedsiębiorstwem, w szczególności precyzyjnego określenia odpowiedzialności i uprawnień oraz stosowanie wspomagania informatycznego w procesach.

Niniejsza Polityka Jakości jest zakomunikowana i zrozumiała w organizacji oraz wywieszona w kluczowych miejscach organizacji.

 

Jastrzębie-Zdrój, sierpień 2011 r.

Perspektywa - Gwarancja zadowolenia

Doświadczenie Szeroki zakres usług Staranne wykonanie Oferta na zlecenie klienta Przystępne ceny

Dla zapewnienia łatwości i wygody odbioru przekazywanych informacji oraz w celu usprawnienia funkcjonowania naszych witryn, korzystamy z technologii plików cookies. Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były instalowanie na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dalsze korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystanie plików cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji w Polityce Cookies
Zamknij X